vinklarochperspektiv

glimtar av mitt liv genom foton.

Iskonst

Kategori: foto

Vadan detta tänker du säkert nu; ska vi kolla på is mitt i vårvärmen? som vi dessutom så länge väntat på...Ja, faktiskt! För jag tänker att så fort det blir varmt så hör jag många kommentarer som: Å, vad varmt det är! När ag precis dagarna innan har hört, när det värmen visade sin frånvaro: Kan det inte komma lite värme nu?? Ja, vi är aldrig nöjda med andra ord...
 
Men att vädret går från det ena till det andra, det har vi ju alla märkt och det är nog det som är lite förvirrande och jobbigt. Och då kanväl jag också hänga med i den förändringen och visa lite is från i vintras,  som jag faktiskt tycker är rena konstverken! Och visst är det så också att när värmen kommer så längtar man efter någor svalkande och då passar det väl bra med just is!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Mamma säger:
    2017-05-21 | 18:29:18

    Jätte speciella bilder

Kommentera inlägget här: