vinklarochperspektiv

glimtar av mitt liv genom foton.

Mina döttrar

Kategori: mat och dryck

Dagens inlägg tillägnar jag mina döttrar. Två tjejer som är min livs absoluta största stolthet! De är nu båda utflugna ur hemmet och det är ju något att vara stolt över bara det!
 
 
 
 
Miranda, 20 år, har nyss flyttat till Umeå för att studera musik i en termin . Läs om hennes erfarenheter i hennes blogg mirandaiumea.blogg.se.
 
 
 
 
Alicia, 17 år, är ett skolår i Strasbourg, Frankrike. Hon skriver också en blogg, aliciaistrasbourg.blogg.se.
 
 
Under deras uppväxt har jag fotat de mycket vid olika tillfällen men med åren tröttnade de på det så tyvärr har jag inte så många aktuella bilder på de.... Ett tag fotade vi t.om tillsammans, vi gick på fotopromenader runt omkring.De fotade spännande bilder med sin personliga touch. 
Ja, de går sin egen väg och vill inte göra allt som jag vill, de är sina egna och det är helt fantastiskt hur de har utvecklats! De gör saker på saker sitt sätt! Ja ja jag måste ju erkänna att jag inte alltid förstår men nu när de inte är hemma längre så förstår jag ju att det funkar jätte bra! Och sen ibland ser jag ju också det där som är gemensam nämnare med mig och mellan oss tre och det är ju också väldigt kul!
 
 
Kommentera inlägget här: