vinklarochperspektiv

glimtar av mitt liv genom foton.

hej då bak

Kategori: foto

Ja, jag tänker kommer tillbaka och skriva lite, men inte så mycket! Tänker koncentrera mig mer på foton den här gången. Så inget bak och matlagning. Bara foton från ställen jag varit på eller från min närhet. Det är det jag tycker är så häftigt med foto att antingen så åker jag ut på äventyr och fotar eller så får jag leta efter äventyret i min närhet i detaljer som finns här. Ett ändrat solljus eller ett moln kan vara så spännande och ändra förutsättningarna så mycket i fotografi.
Så jag startar om här efter 7 års tystnad med en blomma! Blommor är ständigt fascinerade att fota, att komma riktigt nära en blomma och det öppnas en helt ny värld! Men jag ska utmana mig själv genom att inte visa allt för många blommor här i bloggen.
Kommentera inlägget här: