vinklarochperspektiv

glimtar av mitt liv genom foton.

Blommor

Kategori: blommor, foto

Jo, innan jag tar den där utmaningen att inte fota blommor som jag skrev om i gårdagens inlägg tänkte jag ändå lägga upp mina favoritfoton på blommor.
Blommor är tacksamma att fota man lyckas med ljus och komma tillräckligt nära. Foton på blommor blir också lätt populära om de är någorlunda intressanta. Pouläritet är ju också kul att få ... ,men jag vill fota med lite mer utmaning som sagt... vad jag menar med det vet jag inte riktigt än... kanske kommer på det genom bloggandet att sätta ord till fotandet kan hjälpa! Men era kommentarer är också viktiga!
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Alicia säger:
    2017-01-16 | 21:37:25
    Bloggadress: http://aliciaistrasbourg.blogg.se

    Fina bilder!

  • Anonym säger:
    2017-01-16 | 21:50:56

    Tack! men de känner du väl igen?

Kommentera inlägget här: