vinklarochperspektiv

glimtar av mitt liv genom foton.

Stockholm

Kategori: foto, stockholm

Hej!
 
Det här tillägget vill jag tillägna Stockholm! Stockholm där jag föddes och där jag bor!
Jag har alltid fotat mycket i Stockholm och gör nu bara ett litet urval av alla de bilder jag har. Urvalet blir lite av Stockholm vid vatten, Stockholm i solnegång och Stockholm bland blom-och grönsaksförsäljning som något av allt som sker i Stockholm.
Senare kommer jag att visa andra bilder från Stockholm och livet här.
 
 
Gamla Stan i Stockholm
 
 
 
 
Stockholm i solnedgång taget från Fjällgatan.
 
 
 
 
 
Torgförsäljning i mitten av Stockholm, Hötorget. Ett härligt ställe där folk samlas, mycket färger och mycket liv. Inte bara ett härligt ställe att handla på utan också att fota!
 
 
 
 
 
Och sedan fruktförsäljning förstås...
 
 
 
Och sedan lite mer blomförsäljning i Gamla Stan.
 
 
 
 
Imorgon fortsätter jag Stockholm temat men mer av folklivet,
 
                                                                                                  Välkomna då!
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: