vinklarochperspektiv

glimtar av mitt liv genom foton.

har inte blivit någon kaka än

Kategori: mat och dryck

Klockan är 14.10 och än har det inte blivit någon kaka
Jag skulle ha börjat nu men har glömt smöret....
Har varit och handlat för veckan, men glömde smöret...
Så jag väntar lite för jag har nyss kommit hem och behöver
vila lite också

Satsar iaf !

Till kakan behövs också valnötter;
-vad det är dyrt! 250 kr kilot! Det fick bli en 100 gr burk för 25 kr...
fanns billigare kilopris men större förpackning
då blir engångspriset iaf mer
(och just nu måste jag tänka mig för lite grann)


Det händer ju annat också tills jag kommer till skott med bakningen:
prata i tel., tvätta kläder, äta lite och som sagt vila lite...
snart kommer yngsta dottern hem då går det inte att vila...
Kommentera inlägget här: