vinklarochperspektiv

glimtar av mitt liv genom foton.

macka på tunnelbanan

Kategori: mat och dryck

Ja, så får det bli för min dotter ett par måndagar framöver
Hon har börjat på simhopp i Eriksdalsbadet
Hon ska vara där kl.17.15
slutar 18.00
måste byta om och sen åka tunnelbana i 40 min.

                                    Så det får bli en macka på tunnelbana på väg hem då

                     Sånt är livet ibland när man bor i en storstad och vill ägna sig åt en ovanlig aktivitet
                                                  som bara finns på ett ställe i hela sta´n.


                                                                                   På tisdagar får mina tjejer fixa maten
                                                                              eftersom jag har ska stänga på jobbet då
                                                                     slutar 18.00 så jag är väl hemma en kvart efter
                                                                             Det blir ju bra matlagningsträning för dem

                                                                                    Imorgon är det lovat pannkakor!

men innan jag stänger på jobbet imorgon ska jag på ett utvecklingssamtal
med min äldsta dotter.......

                                    
           
                                                Se,  vardagen har verkligen börjat göra sig påmind
Kommentera inlägget här: