vinklarochperspektiv

glimtar av mitt liv genom foton.

Så här blev det!

Kategori: mat och dryck

Det blev ingen parmesan och vitlök-det hade tagit slut....och jag kunde inte låta bli att lägga till créme fraiche....Det hela blev jätte gott! vad italienarna hade tyckt vet jag inte....men min äldsta dotter som var på väg till sin simning och inte skulle äta än, sa: Ååååå det ser så gott ut, långtar sååååå tills jag kommer hem och får äta det. Min yngsta dotter sa: mamma kan jag få ketchup till.....?




KOMMENTARER:

  • Anne-Lene säger:
    2010-10-03 | 21:24:44
    Bloggadress: http://tammela.blogg.se/

    Förstöra maten med ketchup det är där många som gör... Behöver inte betyda att det inte är god mat :O)

  • Berit säger:
    2010-10-03 | 22:11:37

    Kanske ska se det som ett bevis på att det var gott....

Kommentera inlägget här: