vinklarochperspektiv

glimtar av mitt liv genom foton.

Hässelbyslott en vinterkväl.

Kategori: foto

Jag kollar i mina fotomappar på min dator och hittar bilder som jag tagit för ett par år sen, men aldrig visat.... varför? Jo, jag tänkte vem är intresserad av det här? Men nu tänker jag att det kanske är intressant för någon, för bilderna är inte dåliga.
De här bilderna är från Hässelbyslott vintertid och på kvällen. En väldigt utmanande tidpunkt att fota på; det är mörkt och det är kallt.... man måste tänka på att hinna värma  fingrarna mellan fotandet annars kan man inte fota allt som man vill.... Vitsen med att fota en vinterkväll är ju att bilderna inte blir de konventionella solskens bilderna på vår eller sommaren. De blir ... ja det får du själv avgöra!
 
 
 
 
 
Hässelbyslott en vinterkväll, 2010.
 
 
 
 
 
 
Gavel till Hässelbyslott en vinterkväll, 2010.
 
    
 
 
 
Port i slottsgården till Hässelbyslott en vinterkväll, 2010.
 
 
 
 
Fönster till Hässebyslott en vinterkväll, 2010.
 
 
 
 
Detalj till Hässelbyslott en vinterkväll, 2010.
 
 
 
Dessa bilder är tagna i februari för 6 år sen, det var lite mer snö då än i år....
Kommentera inlägget här: