vinklarochperspektiv

glimtar av mitt liv genom foton.

cous cous

Kategori: mat och dryck

Får två myndiga tonåringar på besök imorgon, tänker laga kyckling med cous cous. Tjejernas förslag! Det var bra för det var ett tag. Kollade på ett matprogram idag, det lagades cous cous  i harissa sås och med russin och mandlar. Låter gott jag blir inspirerad, men kommer tjejerna att gilla det? I programmet grillades lammkött ovanför couscousen så att kött saften droppade ner i den. Jag tänker ha färdig grillad kykling....Några andra förslag ? Några tips? ok, vi får se imorgon hur det blev....

KOMMENTARER:

  • Pia :) säger:
    2010-10-29 | 19:31:02
    Bloggadress: http://occalifornia.se

    Ett tips ar att ha I solrostorkade tomater och salladslok I couscouse ;) det ar jattegoot ;) hoppas du har det bra och att middagen blir lyckad! Kram fran Californien

  • Berit säger:
    2010-10-29 | 22:11:37

    Jätte kul med tips Pia! får du ngn couscous i Californien? Och vet du vilka gästerna var? kram från Vällingby

  • Pia säger:
    2010-10-31 | 01:03:02

    Nej haha har ar det mest pizza och tortillas som galler ;)

    Hmm, jag gissar det var Nina och hennes kompis? haha fast jag vet inte

    Kram

Kommentera inlägget här: