vinklarochperspektiv

glimtar av mitt liv genom foton.

Höstäpplen

Kategori: mat och dryck

                                                                                                                                                                     
      

Hade fått för mig att jag skulle plocka äpplen
Visste att det finns äpplen vid de gamla fruktträdgårdarna vid Kanaan
Dit skulle jag gå
Plocka lite äpplen så jag kan göra äppelmos,
                                                                äppelkompott,
                                                                                    äppeltårta
                                                                                                   eller varför inte hederlig
                                                                                                                                      svensk äppelpaj

Glömde bort att jag inte är helt frisk och kry....
                                                                   
                                                                     blev rätt trött av promenaden fram och tillbaka
                                                                                        så det blev till att sova lite när jag kom hem

Det är inte lätt att vara sjuk när man inte är van.                       


                                                                       
Kommentera inlägget här: