vinklarochperspektiv

glimtar av mitt liv genom foton.

Redd kycklingsoppa-ingen höjdare....

Kategori: mat och dryck

Kycklingsoppa är gott! men Knorrs redda kycklingsoppa är ingen höjdare. Det konstaterar vi nu alla tre här hemma. Min yngsta gillar min kycklingsoppa, den är oredd, kyckling i egen buljong som gäller! Den är så god!
Gillar ju soppor överhuvudtaget, nästan alla! Men denna är inte god!
Vill gärna ha en soppa i veckan iaf, så skönt att ta fram en pulversoppa när tiden är lite knapp eller när jag inte har den där orken att laga mat. men redd kycklingsoppa kommer inte hem till oss något mer! Eg. är det inte så måna pulversoppor som är goda...jag tror det är två som är ok...Romana soppa och champinjonsoppa och då är det ändå inte alla tre som är nöjda...
Kommentera inlägget här: