vinklarochperspektiv

glimtar av mitt liv genom foton.

semester

Kategori: mat och dryck

Gör inte så många inlägg -jag har semester!
Betyder även semester från bloggen
men om andan faller in skriver jag ngt ändå!
Vill bara tala om att jag njuuuuuuuuuter av semestern




 


Försöker se det stora i det lilla, universum finns i allt om man tittar noga...
Försöker att inte planera dagarna för mycket utan lita på dagen alltid har något att ge 
Jag vet vilken väg jag vill följa och se allt på den med öppna ögon
Det innebär att jag njuter av att sitta på min balkong, nya knoppar öppnas där varje dag !
Jag går promenader i närheten, ibland samma runda, men beroende på hur ljuset faller blir det ngt nytt varje gång !
Jag kan ta cykeln och känna hur vinden smeker mig denna gång! Vilka tankar dyker upp i huvud?
Ofta har jag kameran med mig för att försöka fånga de små härliga detaljerna....





En Liten detalj som gömmer sig mellan parkbänksplankor

Kommentera inlägget här: